ClickTok - Case KJEG

KJEG

Deze campagne genereerde, via een slimme cross-platform strategie, miljoenen views, wist een nieuw publiek te bereiken en leidde tot een toename in podcastluisteraars.
Klant
KJEG
Doel
Brand Awareness
Looptijd
2024-heden
views
2500000
likes
58000
reach
118500006
Background gradientBackground gradient
De vraag
Voor Kieft Jansen Egmond Gijp was de uitdaging concreet: hoe vergroot je het social media bereik aanzienlijk? Het doel was helder: meer podcast luisteraars genereren. Ze zochten een slimme aanpak om hun unieke content en persoonlijkheden effectief digitaal te verspreiden. Zo konden ze een nieuw publiek aanboren, direct leidend tot een meetbare toename in luistercijfers.
Wie is de klant?
Kieft Jansen Egmond Gijp is niet zomaar een podcast. Vier vrienden met ongekende ervaring in de voetbalwereld – Rob Jansen, René van der Gijp, Wim Kieft en Michel van Egmond – bundelen hun krachten. Ze leveren een unieke mix van humor, diepgang en pure voetbalpassie, die hun publiek elke keer weer boeit.
De oplossing
Om bereik en luistercijfers te maximaliseren, kozen we voor een consistente cross-platform contentstrategie. We plaatsten zorgvuldig geselecteerde podcast-snippets op Instagram, YouTube en TikTok. Hierbij gingen we verder dan standaard: elke video werd strategisch ingericht met het juiste onderwerp, bevatte een primaire en secundaire hook, en is geoptimaliseerd met angle switches.
The numbers speak for themselves
Likes
0 +
Aantal likes
Views
0 +
Aantal views
Bereikte mensen
0 +
Bereikte mensen

You are ready to stay ahead

Benieuwd wat TikTok voor jouw merk kan betekenen? Laat je gegevens achter en we plannen een (vrijblijvende) brainstormsessie in.
Contact image
Contact image
Contact image
Contact image