ClickTok - Case Mobiel.nl
Deze campagne zette native UGC ad creatives in om Gen Z te bereiken, wat resulteerde in maximale merkherkenning van Mobiel.nl's kernboodschap.
Klant
Mobiel.nl
Doel
Brand Awareness
Looptijd
2024-heden
Background gradientBackground gradient
De vraag
Voor Mobiel.nl lag de uitdaging in het bereiken van Gen Z met native UGC ad creatives. Het primaire doel was om het concept van Mobiel.nl over te brengen, waarbij cruciaal was dat kijkers moesten snappen dat zij zelf bepalen wat betreft hun mobiele abonnementen – "Dat bepaal je zelf wel!" Ze zochten naar effectieve content die deze kernboodschap direct en herkenbaar communiceerde binnen de leefwereld van Gen Z.
Mobiel.nl
Wie is de klant?
Mobiel.nl positioneert zich als de 'Independer' van de telecomindustrie, een toonaangevend, onafhankelijk online platform in Nederland. Ze specialiseren zich in het vergelijken en aanbieden van mobiele abonnementen van alle grote providers, waarbij de consument centraal staat. Mobiel.nl daagt de ongeschreven regels van de sector uit om consumenten wakker te schudden: ze bepalen zelf welk product het beste past voor de scherpste prijs.
Mobiel.nl
De oplossing
Om Mobiel.nl's marketingdoelen te realiseren, ontwikkelden we diverse formats met UGC ad creatives, elk voorzien van meerdere invalshoeken en hooks voor maximale testing. Na de creator matching uit onze database, die perfect paste bij de doelgroep, analyseerden we zorgvuldig de gewenste merkassociaties én de kernboodschap: 'Dat bepaal je zelf wel!'. Deze elementen werden vervolgens strategisch in elke creative verwerkt, om zo voor maximale merkherkenning te zorgen.
What led to these format(s)
Brand value
Dat bepaal je zelf wel!
Hieromheen is het format gebouwd
In deze ad creatives toonden we herkenbare situaties waarin Gen Z’ers de controle over hun mobiele abonnementen terugpakten. De content legde direct de focus op de empowerment die Mobiel.nl biedt, waarbij het concept van onafhankelijke keuze werd omgezet in tastbare voordelen voor de kijker.
Associaties
Content met de juiste associaties doet meer dan opvallen; het bouwt herkenning, vertrouwen en voorkeur op.

You are ready to stay ahead

Benieuwd wat TikTok voor jouw merk kan betekenen? Laat je gegevens achter en we plannen een (vrijblijvende) brainstormsessie in.
Contact image
Contact image
Contact image
Contact image