Deze campagne doorbrak het 'stoffige' imago van een letselschadekantoor via herkenbare, expertgedreven formats, wat resulteerde een indrukwekkende conversie van één op de drie leads naar een dossier.
Klant
Nostimos Mooyman
Doel
Brand Awareness + Lead Gen
Looptijd
2024-heden
views
1641922
likes
59231
videos
16
De vraag
Voor NostimosMooyman lag de uitdaging in het doorbreken van het 'stoffige' imago dat vaak aan de advocatuur kleeft. Ze zochten een strategische aanpak om zich te positioneren als een modern en benaderbaar bedrijf, en zo een nieuwe stap te zetten in hun markt. Het primaire doel was om gekwalificeerde leads te genereren.
Wie is de klant?
NostimosMooyman is een van de grootste letselschade-organisaties van Nederland, specialisten in het volledig afhandelen van letselschade. Ze opereren landelijk met meerdere vestigingen en zetten persoonlijk contact centraal in hun aanpak.
De oplossing
Om NostimosMooyman's expertise met een frisse aanpak te combineren, ontwikkelden we formats rondom herkenbare letselschadesituaties. Hierin legden we direct uit hoe de situatie juridisch in elkaar zit en waar de kijker recht op heeft. De tone of voice was bewust niet te formeel, maar behield de expertstatus van NostimosMooyman. Dit verlaagde op effectieve wijze de drempel om contact op te nemen.
What led to these format(s)
Brand value
Expertise
Hieromheen is het format gebouwd
In dit format behandelden we herkenbare letselschadesituaties en legden we direct uit hoe de juridische situatie in elkaar zit en waar je als kijker recht op hebt.