ClickTok - Case Sportvision
Deze campagne vergrootte Sportvision's digitale zichtbaarheid via een cross-platform contentstrategie, wat resulteerde in miljoenen views en een aanzienlijk bereik bij potentiële leden.
Klant
Sportvision
Doel
Brand Awareness
Looptijd
2024-heden
views
1641922
likes
59231
videos
16
Background gradientBackground gradient
De vraag
Voor Sportvision bestond de uitdaging uit het effectief vergroten van hun digitale zichtbaarheid om zodoende een breder publiek van potentiële leden aan te spreken. Het primaire doel was het genereren van meer aanmeldingen voor proeflessen en lidmaatschappen voor hun uitgebreide aanbod, variërend van crossfit tot vechtsporten.
Wie is de klant?
Sportvision is een allround sportschool in Eindhoven, in 2021 zelfs uitgeroepen tot de beste sportschool van de stad. Het is dé thuishaven voor sportliefhebbers en biedt een breed scala aan disciplines, van crossfit en fitness tot high-level vechtsporten.
De oplossing
Om de digitale zichtbaarheid van Sportvision te vergroten en meer leden aan te trekken, is er een strategie ontwikkeld. Deze aanpak was cross-platform inzetbaar en had als doel de diverse sportdisciplines en de positieve sfeer van de sportschool effectief te communiceren. Per sport of discipline is hiervoor een aparte contentpilaar gebouwd. Hiertoe bouwden we per sport of discipline een op maat gemaakte contentpilaar, die elk aanbod gericht en diepgaand presenteerde.
What led to these format(s)
  • 01Vraag maar Raak: gym tour
  • 02Vechtsport uitlegvideo’s (met z’n tweeën)
Brand value
It’s a way of life
Hieromheen is het format gebouwd
In dit format brachten we Sportvision's slogan 'It's a way of life' direct en visueel tot leven. Zo kregen kijkers concreet inzicht in de sportmogelijkheden en levendige community, als dé basis voor een actieve levensstijl.
Associaties
Content met de juiste associaties doet meer dan opvallen; het bouwt herkenning, vertrouwen en voorkeur op.
Brand value
Betaalbaar
Hieromheen is het format gebouwd
In dit format demonstreerden we verschillende sporttechnieken op een interactieve manier, waaronder die van vechtsporten. Hiermee lieten we op een directe en visuele wijze de expertise en het trainingsaanbod van Sportvision zien.
Associaties
Content met de juiste associaties doet meer dan opvallen; het bouwt herkenning, vertrouwen en voorkeur op.
The numbers speak for themselves
Bereik
0 +
Mensen bereikt
Views
0 +
Aantal views
Likes
0 +
Aantal likes
This is what our client says
Resultaten waren ver boven verwachting. En net zo belangrijk: afspraak is afspraak. Dank!
Jochem Branderhorst
Sportvision
Fun fact
Meerdere keren na een virale video is de voorraad binnen enkele uren uitverkocht.

You are ready to stay ahead

Benieuwd wat TikTok voor jouw merk kan betekenen? Laat je gegevens achter en we plannen een (vrijblijvende) brainstormsessie in.
Contact image
Contact image
Contact image
Contact image